czwartek, 20 lutego 2014

Yankee Candle Waikiki Melon




Zaginęłam w czasie sesji, całkowicie pochłonięta nauką i atmosferą książek oraz notatek ale powróciłam z całkiem innym postem niż dotychczas a mianowicie z Yankee Candle :) woskami zaraziła mnie koleżanka, zaczęło się niewinnie najpierw jeden wosk, drugi ale z czasem przerodziło się to chyba w "uzależnienie" :D wciąż szukam swoich ulubionych zapachów, jednak już teraz mogę polecić jeden z moich ulubionych teraźniejszych aromatów jakim jest Waikiki Melon, który towarzyszył mi podczas nauki do sesji :)

Opis producenta: Obudź się w słonecznym blasku egzotycznych owoców - soczystych melonów z nutą słodkiego olejku pomarańczowego.

Moje wrażenia: Zapach jest niesamowicie owocowy, orzeźwiający, słodki oraz jednocześnie soczysty  i niesamowicie kojarzy mi się z upalnym latem. W pierwszej chwili po zapaleniu czuję  arbuzy, a za jakiś czas słodkie melony. Pomarańcze dla mnie nie są w ogóle wyczuwalne. Jest dość intensywny, ale jak dla mnie przyjemny dla otoczenia. Jestem pewna , że jeszcze wrócę do tego zapachu.

Linia: owocowa






1 komentarz:

  1. Ten wosk pozytywnie mnie zaskoczył. To taki drink w połówce melona pity na tropikalnej plaży na Hawajach. Z pewnością wypale go z prawdziwą ochotą. :-)

    OdpowiedzUsuń