piątek, 21 lutego 2014

Yankee Candle Soft Blanket




Dziś kolejna recenzja Yankee Candle Soft Blanket , naklejka na wosku jest urocza i trafnie opisuje uczucie po stopieniu wosku.

Opis producenta: Zaśnij otulony ciepłą kołysanką kompozycji cytrusów, luksusowej wanilii i bursztynu.

Moje wrażenia: Spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat tego zapachu,  ja mam mieszane uczucia co do Soft Blanket. Zapach jest jednocześnie piękny co i po pewnym czasie męczący. Kiedy wosk zaczął się topić, moim pierwszym wrażeniem było wspomnienie z dzieciństwa-  zapachu  proszku do prania, którego nazwy nie mogę sobie do dziś przypomnieć. Po chwili wyczuwam cytrusy i lekką nutę wanilii. Bursztyn dla mnie jest w ogóle niewyczuwalny. Wosk jest dość intensywny i przyjemny przez  około godzinę od momentu stopienia, później jest po prostu męczący. W moim odczuciu zapach idealny na jesienne,zimowe wieczory. Kiedy chcemy czytać książkę, otuleni ciepłym kocem. Może bliżej jesieni wrócę do tego wosku.

Linia: świeża.


Zdjęcie z portalu zszywka.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz